vrijdag 16 maart 2012

Ik wou dat ik kon slapen als een fret...

Echt, als ik die fretsels van mij zie liggen slapen zou ik zó een verkleiningspil willen nemen en ertussen willen kruipen.
Soms, als ik langs de kooi loop, en het stel zo innig verstrengeld zie liggen sta ik in stille vertedering naar ze te kijken, en moet dan gewoon even een foto maken.



 Het trio moegespeeld in diepe slaap.
















Tron en Itchy-Bitchy in dromenland. Wie zou zich niet veilig voelen in zo'n innige omhelzing?













 Itchy-Bitchy's favoriete pose, dwars over haar vriendjes.
Lekker zacht hoor, en die grote lummels vinden het wel best.












Soms is het even zoeken wat bij wie hoort.  Helemaal onderop komt nog net het neusje van Twan tevoorschijn. Je kunt ook het blote buikje van Itchy-Bitchy zien, net na haar sterilisatie.
Soms doen ze me denken aan die houten dierenpuzzels, waar de stukjes zo mooi in elkaar passen.












Nog ééntje dan, omdat 'ie zooooo lief is :)

1 opmerking:

  1. Hoi

    Wat leuk, je hebt ook al van die leuke, lieve, stoute ondeugende fretsels, hier leven ook 4 ondeugende boeven.
    Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen