woensdag 18 augustus 2010

Haakwerk in uitvoering

Spannend hoor, zo'n eerste berichtje in een splinternieuw blog.

Na een aantal valse starts gaat dit 'm worden. 
Hier komen mijn haaksels te staan.
Sommige zonder patroon, maar ik hoop er steeds meer mét patroon te kunnen plaatsen.

Omdat ik zelden een patroon tegenkom wat... a: makkelijk te volgen, b; in mijn maat, en c; helemaal naar mijn zin is, komt het er meestal op neer dat ik het bestaande patroon als basis gebruik voor mijn eigen ideeën.
Natuurlijk zal ik waar het van toepassing is, altijd verwijzen naar het originele patroon. Ere wie ere toekomt.

Ook mijn huisdieren zullen hier een rol spelen.

Even voorstellen: Jacco, Groenendaeler,
wil eigenlijk een schoothondje zijn.
 Volgens mijn dochters is hij een "moederskindje"
En hoewel ik in géén geval mijn huisdieren als "mijn kinderen" beschouw, kan ik zien waar dat gezegde vandaan komt ;D



En Boet, met zijn 15 jaren nog steeds zin om achter een bal aan te hollen.
Maar die dan wel na 3 worpen mij heel verwijtend aankijkt, zo van, hoe kun je mij dat nou laten doen'
Kan zonder hulp de trap niet meer opkomen, maar pak de tuinslang en hij is ineens weer 4 jaar oud.











Ze delen de woonkamer met 2 van de grappigste dieren die je je in kunt denken, de fretten Beer en Mickey.

Hier vredig slapend, is het niet voor te stellen dat ze kunnen veranderen in energiebommetjes, die in een mum van tijd de kamer kunnen veranderen in een slagveld.


En tot slot nog wat haaksels, daar is dit blog tenslotte voor!
                                                             
                                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten